Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 38
  1. #16
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    in a Purple Haze
    Posts
    2,834

    Re: Great Ravens video/song...



    Quote Originally Posted by BleedPurple92 View Post
    The song ruined that Webbie highlight... I'm so disappointed.. Had to play another song in the other window.

    I suggest Wu Tang Protect your neck. Matches the pace of the video pretty well. Everything goes better with some Wu
    Agrreeeeed... i turned it off... ughh

    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
    prepared to <spit> and <swear> at any minute.. blame it on PMS!

    NEW AVATAR! I GOT A NEW AVATAR!




  2. #17
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    in a Purple Haze
    Posts
    2,834

    Re: Great Ravens video/song...

    Quote Originally Posted by Knox Harrington View Post
    I'm not even a fan of rap, but I thought this was well done. Can't wait for Sunday!

    http://www.youtube.com/watch?v=Sf7R1gsGNFI

    INCREDIBLE!! Thanks for sharing!!

    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
    prepared to <spit> and <swear> at any minute.. blame it on PMS!

    NEW AVATAR! I GOT A NEW AVATAR!




  3. #18

    Re: Great Ravens video/song...

    I dont like hip hop either but I tried to listen to it but I ended up having to hit the mute button at 0:50 and then just watched the video from there.




  4. Re: Great Ravens video/song...

    Check this one out.

    http://youtu.be/nhjOoDrShg8?hd=1




  5. #20

    Re: Great Ravens video/song...

    Quote Originally Posted by BleedPurple92 View Post
    The song ruined that Webbie highlight... I'm so disappointed.. Had to play another song in the other window.

    I suggest Wu Tang Protect your neck. Matches the pace of the video pretty well. Everything goes better with some Wu
    You're right. I could not take 3 seconds of that song.




  6. #21

    Re: Great Ravens video/song...

    Quote Originally Posted by red white blue bulls View Post
    Man good to see Paul Wall again, I'm a huge fan of southern Hip hop, so even though i think the theme sucks.. That was legit, because they got some players to be a part of it as well... I wish we could get something where some players are involved, that wad be nice.

    Zro is Legit, so is Paul Wall, sometimes, damn he got skinny lol.
    Lardarius "The predator" Webb





  7. Re: Great Ravens video/song...

    Quote Originally Posted by BleedPurple92 View Post
    Man good to see Paul Wall again, I'm a huge fan of southern Hip hop, so even though i think the theme sucks.. That was legit, because they got some players to be a part of it as well... I wish we could get something where some players are involved, that wad be nice.

    Zro is Legit, so is Paul Wall, sometimes, damn he got skinny lol.
    Yep once he got off that PURPLE stuff he lost alot of weight.

    I liked the first video those guys got alot of good lines in about Ravens. Much better than 90% of rappers today.




  8. #23
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Stuttgart, Germany
    Posts
    8,266

    Re: Great Ravens video/song...

    Quote Originally Posted by Justlovemybirds View Post
    HOLY SHIT! That was fucking amazing! Got me so pumped. Love me some hip hop and Bleed is right that was better than 90% of the bull on the radio. Gotta find a way to download that, gonna be in my workout playlist.




  9. #24
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Missouri
    Posts
    493

    Re: Great Ravens video/song...

    http://www.youtube.com/watch?v=eeexDrlNx5E

    This is from 2007, but still my favorite Ravens video...




  10. #25
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Stuttgart, Germany
    Posts
    8,266

    Re: Great Ravens video/song...

    The Johnny Unitas clip was a nice touch.




  11. #26

    Re: Great Ravens video/song...

    I am Deaf, and I wonder if there is a lyrics of the song out there? I tried to google it up, but to no avail.

    Thanks




  12. #27

    Re: Great Ravens video/song...

    hahaha how bout some ASAP, This song has absolutely nothing to do with the Ravens but, hey It has Purple in it lol.

    http://www.youtube.com/watch?v=Bf4hphGvEik
    Lardarius "The predator" Webb





  13. #28
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Philly
    Posts
    2,365
    Blog Entries
    1

    Re: Great Ravens video/song...

    Thanks Knox for the post, and yes that Webb video was great but the music is horrible. Horrible!
    "What would you give for the man beside you?"




  14. Re: Great Ravens video/song...

    Quote Originally Posted by Knox Harrington View Post
    I'm not even a fan of rap, but I thought this was well done. Can't wait for Sunday!

    http://www.youtube.com/watch?v=Sf7R1gsGNFI
    I'm no fan of rap either.
    I'm a grey haired old rocker but that vid with cut was great.

    Really well done and the changing to black and white with Johnny U. was quite the tribute thrown in.

    I love watching these vids that guys take the time to make.

    To me it's a form of art that comes from their heart, although that Webb video was too much over the top with the song choice and lyrics involved.
    Will Die A Ravens Fan!!




  15. #30

    Re: Great Ravens video/song...

    http://www.youtube.com/watch?v=ggmPDY3C5vg

    Much better Webbie highlight.. Way better song choice.. So that's 2 Highlights in the past week, honestly lmao now a days that's how players get recognition amongst fans its sad, but its the world we live in. If you're good enough to get a highlight on YouTube, more people know you you're more talked about. Its always a positive, that's why i want Webbie to get one so bad. These aren't really great though, we need one from an Expert.

    I still think our man Perk needs to make one for Webbie though. Come on Perk do your thing.
    Lardarius "The predator" Webb





Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Russell Street Report Website Design by D3Corp Ocean City Maryland